Maartje à Paris!

Au revoir Nederland!

Het is dan eindelijk zover! Ik ga Nederland gewoon voor 10 maandjes verlaten. Ik denk dat ik vannacht geen oog dicht doe. Dan komt het toch eigenlijk best wel dichtbij.
10 maanden is ook best lang. Ik altijd met mijn goede ideëen, haha.
Gelukkig kom ik in een super leuk gezin terecht en het worden hopelijk 10 maanden om nooit meer te vergeten!
Iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes/kadootjes/kaarten. Ik zal aan jullie denken als ik
door de straten van Parijs loop! En ik drink zeker een Frans wijntje op jullie!

Ik heb onderhand al 4 koffers ingepakt en die zitten prop en prop vol. Nu alleen nog de laatste spulletjes en dan ben ik er echt klaar voor. Kom maar op Paris!

Tot snel allemaal!

Reacties

Reacties

Roos

Nogmaals heeeeel veeeeeel plezier maart!! En een goede reis:) xxxxx

Leonie, Marsha, Jolien, Monique, Maaike

Lieve maart, nu komt het echt heel dichtbij. Maar het komt helemaal goed, want je bent zo'n spontane en gezellige meid en die dat wel even doet! We komen snel bij je langs! Heel veel plezier en geniet ervan, want dit is echt een mooie ervaring! Dikke kus ons

Bianca & Rutger

Lieve Maart,

Echt super veel plezier, geniet ervan.. We gaan je zeker missen hier, maar voor je het weet zit ben je alweer thuis :) doe rustig aan! En we lezen je spannende verhalen!!

Dikke kus xxxxxx

Primera Evers

Maartjeee!! Nogmaals veel succes en veel plezier in Frankrijk, maak er een leuke tijd van.. Je taart was btw erg lekker! Groetjes je ouwe collega's

suresh

He nichtje maartje

Onwijs veel plezier en volop genieten daar. Echt een top actie hoop dat het je daar goed gaat en met een positief gevoel weer terugkeer. Succes!!!

Groetjes xxx
suresh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active